Hem permetran que m'expressi amb la meva llegua i tot seguit els faig la traducció.Me permitirán que me exprese en mi lengua i a continuación les hago la traducción.
Li faig costat totalment, en quant a la llibertat d'expressió a la que tots tenim dret i que ningú ha de coartar-la.
Li agrairia que analitzes un punt que considero molt important.
Darrerament s'està instaurant en la nostre societat un nivell de crispació tant elevat que estan començant a produir-se situacions de violència entre les persones per situacions tan "tontes" con la prioritat de pas per entrar en un aparcament; el suposo el tant d'aquesta noticia. (jove agredeix a jubilat per la disputa de la prioritat).
Estic convençut que, des de la seva tribuna podria contribuir a que aquesta societat pogués viure en harmonia. Crec que li estem donant massa importància mediàtica a les "tonteries" dels polítics i aleshores fem que encara en facin i diguin més.
Els valors morals que els nostres pares i avis ens van inculcar, estan desapareixent a una velocitat impressionant i el que es més preocupant es que estan desapareixen fins i tot de les escoles cristianes de tota la vida.
Soc pare de família i he educat a les meves filles en aquests valors i estan esverades de les situacions de crispació amb el que han de conviure diàriament, tant al carrer com a la feina o a la Universitat.
Li reitero tot el meu recolzament.
Salutacions cordials.
La traducción.
Le apoyo totalmente, en cuanto a la libertad de expresión a la que todos tenemos derecho i que nadie debe coartar.
Le agradecería que analizase un punto que considero muy importante.
Últimamente se está instaurando en nuestra sociedad un nivel de crispación tan elevado que están empezando a producirse situaciones de violencia entre las personas por situaciones tan "tontas" como la prioridad de paso para entrar en un aparcamiento; le supongo enterado de la noticia (joven arremete a jubilado por la disputa de la prioridad).
Estoy convencido que, desde su tribuna podría contribuir a que esta sociedad pudiera vivir en armonía. Creo que le estamos dando demasiada importancia mediática a las "tonterías" de los políticos y estamos haciendo que hagan y digan aún más.
Los valores morales que nuestros padres y abuelos nos inculcaron, están desapareciendo a una velocidad impresionante y lo que es más preocupante es que están desapareciendo incluso de las escuelas cristianas de toda la vida.
Soy padre de familia y he educada a mis hijas en estos valores y están alarmadas de las situaciones de crispación con las que ha de convivir diariamente, tanto en la calle como en el trabajo o la Universidad.
Le reitero mi total apoyo.
Saludos cordiales.